Chapter four

 

 

När jag kom hem, slängde jag väskan på golvet i hallen. Jag gick upp till mitt rum och tänkte på vad Liam hade berättat för mig.
Att någon hade spridit nakenbilder på mig, över hela internet?!

Mina tankar avbröts när min pappa slängde upp dörren.
- Where the hell have you been? You were supposed to clean the house! sa min pappa, som förmodligen var berusad.

- I've been in school, sa jag kort.

Han tog ett steg mot mig.
Jag reste mig upp. Han tog ett par till steg mot mig, sedan puttade han mig baklänges ner i sängen och började dra av mig mina kläder, sen hans egna.

Jag försökte inte göra motstånd, då jag visste att jag inte hade någon chans mot honom. Tårarna sprutade ut ur mina ögon. Jag visste vad som var påväg att hända.

 

 

Det var bara en sak som kretsade runt min hjärna. Jag kunde inte sluta tänka på henne. Melissa, med sitt vackra léende, de fina ögonen och det perfekta, långa håret. Att jag kramade henne, det ångrade jag inte för en sekund. Att ha armarna runt henne, att ha henne i min famn. Hennes underbara kropp.

Men hon var så smal!
Jag undrar vad som har hänt.
Inte för att vara så, men hennes kropp var helt perfekt på bilderna som var ute på internet, nu var den jävligt smal.
Skrämmande smal, tillochmed.

Och jag upptäckte ärr på hennes ben, armar, nacke osv..
Ärret i nacken var tydligen efter att hennes pappa hade kastat en öl flaska på henne, vilket var helt sjukt.

Jag bestämde mig för att gå en promenad.
När jag hade gått en bit så gick jag in i någon.

- Ey, watch it! sa jag surt och kollade upp.

När jag såg vem det var som jag hade gått in i, så ångrade jag genast det jag precis sa.
För framför mig stod.. Melissa, med ett blekt ansikte, röda ögon och massor av blod som bara rann. Hon vinglade rätt så mycket.

- Omg, Melissa, what has happened?! nästan skrek jag.
- My.. dad.. sa hon, innan hon föll ihop.

Två minuter senare anlände ambulansen.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback