Chapter One

 
 
 
 
 
Med hörlurarna hängandes runt halsen gick jag, mot den trista skolbyggnaden. Eftersom jag hade varit ny på en skola innan, var det likadant. 
När jag kommit in på skolbyggnaden såg jag genast att det inte var likadant som på min förra skola, här var det grupper.
Jag tittade mig omkring och mumlade upp namnen på grupperna.
- The noobs, the neards, the sport neards, and ofcourse, the popular guys. 
Efter att jag kollat mig omkring, gick jag fram till en kille med lockigt hår, han var riktigt söt om jag får säga det.
- Excuse me, do you know where I can find mrs. Smith? Jag såg genast på hans uttryck att det inte var ett snällt svar jag skulle få, jag skulle just vända mig om och gå då han började att prata.
- Are you Melissa? sa han med sin grova röst.
- Uhm, yes.. How do you know my name? Jag blev ganska förvånad då folk inte brukar vilja lära sig mitt namn, men detta var av en annan andledning.
- You have a really sexy body, you know. Han flinade till innan han blickade ner mot min kropp och vände sig hastigt om och gick iväg.
- Wow, you really helped me... Jag struntade i att fråga dem andra, eftersom jag förmodligen skulle få samma bitchiga svar som alltid, istället letade jag runt själv.
När jag tillslut hittade till lektionen, vändes alla blickar mot mig.
- You're late. Mrs. Smith's röst var väldigt pipig, om man hört den utan att se den skulle man kunna tro att hon var 12år.
- You can sit behind Zayn. Sa hon senare.
- Uuhh, who's Zayn? sa jag och kollade mot alla i klassrummet, för att se en reaktion men nej.
Mrs Smith pekade ner mot ett av borden längst ner och jag såg en kille med svart hår och snaggade sidor sitta där och titta rätt på mig, jag tittade tillbaka innan jag vek bort blicken och gick dit.
- Hey, you. I know you, are you that Melissa everybody's talking about?
- Eh yes, That's me. How do you know who I am? Jag blev genast förvirrad, och kom och tänka på det han killen med lockigt hår sagt imorse.
- I guess there's someone out there who doesn't like you. sa han och flinade hotfullt mot mig.
- Who? seriously Zen or whatever your name is. Jag kände att mina kinder började blossa till och sa tyst till mig själv få inte pms nu.
- It's Zayn.
- Can you answer my question?! det upprepades i mitt huvud om, och om igen. pmspmspms.
- Yea about that, maybe you should be more careful who's capture you.
jävla gåt-kille.
Jag reste mig fort när klockan ringde ut och skyndade mig igenom korridoren, detta hade jag övat på.
Var snabb, smidig och låt ingen vara före, så kommer du inte bli nertrampad. 
När jag kommit fram till mitt skåp, började jag först undra om det var mitt, men sen såg jag mitt namn.
melissa, you stupid whore!! stupid attentionwhore. You're mom must be proud of you skank. 
Det var min första fucking dag, och redan kommer allt hat.
Jag vände mig fort om och såg allas blickar.
- You don't have a TV at home, bitches? fräste jag fram.
- Wow, she can talk. Jag vände mig om för att se vem som sagt det och en lång kille, med brunt hår tittade rätt på mig. Alla skrattade åt hans spydiga kommentar och jag öppnade skåpet och tog mina grejer och stack.
 
 
 
 




Skit bra längtar efter nästa!!!

Svar: Så snäll du är, det kommer snart ett nytt :)
thelittledays.blogg.se

2013-10-12 // 11:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback