Chapter seven

När killarna vägrade ge tillbaka min tröja gav jag upp.
- Okay, I'll give up. You guys are so pervert, you don't even give my shirt back, holy shit.
Dem blev ganska chockade utav mitt svar, och utan att tänka kastade Harry tillbaka tröjan till mig, jag blickade dem snabbt innan jag drog över tröjan över huvudet och tog min väska över axeln, och knuffade till Liam hårt i sidan när jag gick förbi. När jag var utom räckhåll skyndade jag på, jag började springa. Medans jag sprang kollade jag på klockan, 13.35. Min lektion hade börjat för fem minuter, och jag hade redan blivit sen så många gånger.
- You're late again, what's your reason this time? Muttrade våran biologi lärare.
- Some idiots took my shirt. Jag blängde mot en av tjejerna som varit en av dem.
- Why did they do that? 
- Probably because they're stupid, pervert idiots that wanted to see my body. 
- Wait, was it boys in your fit room? Hon kollade misstänksamt mot mig, och jag förberedde mitt svar.
- No, no boys, just pervert girls. Och med det svaret satte jag mig vid min bänk.
Under lektionen hörde jag viskningar som innehöll mitt namn, men det struntade jag i. Jag måste tänka på mina studier om jag skulle kunna flytta hemifrån tidigt.
riiiing
äntligen, jag tog min väska runt armen och skyndade ut ur klassrummet, när det var tomt i korridoren föll jag plötsligt ner mot marken. Jag kollade upp, och tydligen var det inte tomt för där stog tjejerna som hade höllt på i omklädningsrummet.
- What's your problem whore? Sa hon kaxigt åt mig.
Jag reste mig upp och borstade av mina ben.
- You know I have a name, right? Jag höjde mitt ena ögonbryn mot henne och hon suckade.
Innan jag hann reagera fick jag ett slag rätt i näsan, och ett vid ögat. 
Jag skrek rätt ut av smärta, och placerade handen mot mitt huvud som det nu rann blod från.
YOU STUPID BITCH! LOOK WHAT YOU'VE DONE! Skrek jag högt åt henne.
Jag var inte den blyga typen, precis tvärtom.
Så jag slog tillbaka, jag knöt ihop min knytnäve och drämde till henne vid kinden.
Men eftersom att dem var fyra stycken, hade jag ingen chans. Slagen kom i magen, i huvudet. Jag började se suddigt, och trillade ner på golvet. 
 
- Hey, Liam look what the girls do with your girlfriend. Sa Niall med betoning på girlfriend
Jag räckte retsamt fingret mot honom, men när jag vände mig om för att kolla såg jag att det var Melissa.
Jag skyndade mig fram och började skrika på Katy.
- What the fuck are you doing? Don't you get enough attention at home? Oh I forgot, no one wants to give bitches like you attention. 
Jag kände en arm på min axel, och vände mig om för att se Harry.
Ey man, take it chill.
- Go and fuck yourself Harry, this is not off your business! Spottade jag fram.
- So Liam, It's your business? Told you he liked her. Sa sedan Zayn spydigt.
Tjejerna fnissade, och gick sedan iväg och lämnade Melissa att ligga kvar.
Jag var tvungen att tänka på mitt rykte igen, och lät henne ligga kvar. Hon såg inte så skadad ut, och hon började vakna upp.
 
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3+ för nästa kapitel? :')




» My

MEEEEEEEEEER!!!

Svar: uppe nu!
thelittledays.blogg.se

2013-10-17 // 15:00:48

mer jätte bra!!

Svar: mer är uppe!
thelittledays.blogg.se

2013-10-17 // 15:01:17

Ååååhh, helt kär i denna!
Meeer :''D

Svar: Aw!!! Det är mer uppe!
thelittledays.blogg.se

2013-10-17 // 15:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback